TAG | AND THAT’S WHO I AM

Afbeelding

We kennen ze allemaal wel, de foto’s met een inspirerende tekst erop. Op deze foto’s staat geen inspirerende tekst maar iets over jezelf. Omdat ik pas een paar dagen geleden begonnen ben met bloggen en nog geen echte introductie over mezelf heb geschreven vond ik dit wel een originele manier om iets over mezelf te vertellen. De foto’s zijn allemaal van Tumblr.

Afbeelding

I’m so much cooler online: het is niet dat ik in het echt het tegenovergestelde ben, maar ik vind het wel makkelijker om mezelf te zijn achter een scherm. Dat komt waarschijnlijk omdat je toch een beetje anoniem bent. In het echt merk ik dat mensen heel anders kunnen doen, je past je aan aan je omgeving. Op het internet kan ik veel zelfverzekerder overkomen.

I’m disorganized: mijn kamer, pfoe. Ik kan er echt een rotzooi van maken. Meestal irriteer ik me er niet heel erg aan, tot het moment dat ik gewoon geen vloer meer zie omdat er zoveel zooi op de grond ligt.

I have another life in my dreams: deze week kwam ik erachter dat ik een soort ‘thema’ in mijn dromen heb. Vanavond vorige week zaterdag droom ik al over de toekomst. Ik heb een schattig huisje, een man en een dochtertje van 1. Ik snap er helemaal niks van..

I’m constantly craving junk food: dit is echt een probleem hoor! Zelfs na het avondeten kan ik nog trek hebben in een lekker chicken sensation van de McDonalds.

Afbeelding

My eyes are my best feature: ik krijg er vaak complimenten over, mijn ogen. Ik ben er daarom wel heel blij mee. Het enige jammere vind ik dat ik ze meestal verberg achter een bril want lenzen in doen vind ik een beetje eng. Ook heb ik s’ochtends niet heel veel tijd om lenzen in te doen.

I wish I wasn’t so awkward: ik vind soms dat ik zo klunzig kan doen. Niet alleen mijn manier van doen maar ook gewoon hoe ik beweeg. Dan kan ik uren naar iemand anders kijken, hoe soepel zij bewegen en voor mijn gevoel heb ik dat niet..

I’m happiest in bed: ik kan DAGEN in m’n bed liggen. Muziek luisteren, youtube filmpjes kijken, tv kijken. Mijn bed is gewoon the place to be. De hele dag door verlang ik weer naar m’n bed. Of dat gezond is, I don’t know. Maar lekker is het wel!

I want to be succesful: dit klinkt misschien heel ambitieus voor iemand die zo lui is. Ik heb er altijd van gedroomd om later een eigen bedrijfje te starten of gewoon veel geld te verdienen. Ik werk al keihard en mijn ouders denken opzich wel dat ik het ver kan schoppen als ik gewoon goed mijn best blijf doen.

Afbeelding

I party way too much: voor iemand die best wel een zware studie heeft feest ik te veel. Ik ben dan wel goed genoeg om het niet te doen voordat ik een groot tentamen heb, maar ook qua gelduitgave moet ik oppassen. Stappen is tegenwoordig zo duur. Elke keer maar een standaard wit wijntje is ook niet gezellig, maar een mixje voor 5,50 vind ik toch wel een tikkeltje te duur.

I disappear in a crowd: Ik ben totaal niet iemand die van te veel aandacht houd. Ik heb ook een hekel aan presenteren. In grote groepen val ik daarom niet op, omdat ik gewoon niet veel zeg. Ik luister liever naar iemand dan dat ik zelf iets zeg.

I don’t know where to go: ik heb al 8 jaar in het buitenland gewoond, en ik woon sinds juni 2013 weer in Nederland. Helaas weet ik niet of ik mijn hele leven in Nederland kan blijven wonen. Ik heb behoefte aan andere culturen en andere landen.

I’m not sure what I want: ik heb voor de studie Communicatie gekozen omdat ik niet weet wat ik later wil worden. Met deze studie kan je heel veel kanten op, want het is ontzettend breed.

Afbeelding

Deze vond ik allemaal goed bij de toekomst passen. Een gezellig huisje vind ik heel belangrijk en ik hoop echt dat ik later een huis kan kopen met al deze dingen.

I love fireplaces: een openhaard doet me altijd denken aan sinterklaas. Schoen zetten en voor de openhaard liedjes zingen. In de winter is het ook nog eens super gezellig. Ik weet nog wel dat wij vroeger bijna elke zaterdagavond de openhaard aan deden. Dan was ik zo blij als het eindelijk weer zaterdag was!

I love baths: ik denk dat ik van warme dingen houd, zoals een bad en een openhaard. Ik zit zelf ook vaak in bad, met nep kaarsjes en muziek. Een heerlijk zen moment!

I want a beach house: ik ben opgegroeid in Zuid-Holland dus ik ben het gewend dat je gewoon elk moment naar het strand kan. Ik woon 6km van het strand maar later wil ik toch iets dichterbij wonen. Uitzicht op zee zou natuurlijk helemaal super zijn, maar dan moet ik eerst nog maar een hele tijd gaan sparen…

I just want to live: en dit is het laatste van allemaal! I just want to live. Ik hoop dat ik iets moois van mijn leven kan maken en volop kan genieten!

Who are you?

One thought on “TAG | AND THAT’S WHO I AM

Geef een reactie

