WINTER FASHION INSPIRATION

Afbeelding

Het komt er weer aan hoor, die winter. Zelf vind ik het echt moeilijk om er leuk uit te zien in de winter, want het liefst trek ik gewoon een grote knusse trui aan. Ik lig liever iets langer in mijn warme bedje. Toch zou ik er wat leuker uit willen zien in de het koude seizoen dus ik heb rond gekeken en een paar hele leuke outfits gevonden. Voor inspiratie kijk ik altijd op Lookbook.

AfbeeldingDoor Zina

In de winter zijn vesten heel erg comfortabel. De laatste tijd zie je dit soort poncho vesten veel vaker.  Ik vind ze echt super leuk, en heel simpel. Grijze broek, zwart shirtje en je gooit dit vest eroverheen. Gelijk is de outfit een stuk leuker en het lijkt toch alsof je heel lang over je outfit na hebt gedacht.

Afbeelding

Nog zo’n leuke outfit met een simpel vest. Door Jessica.

AfbeeldingDoor Clémentine.

Ik weet niet eens waar ik moet beginnen bij deze outfit. Dit is echt mijn favoriet. Ik vind gewoon alles aan deze outfit leuk, maar ik denk toch dat ik de broek het allerleukst vind. Je ziet hem heel vaak in het zwart, ik heb ‘m zelf ook in het zwart. Maar in deze bordeaux rood vind ik hem echt prachtig. Je kan hem makkelijk met zwart combineren, zoals Clémentine heeft gedaan. Ik vind het ook erg leuk om te zien dat die bordeaux rode kleur terug komt in haar sjaal. Dit is dus echt een outfit die ik in de winter aan zou trekken.

AfbeeldingDoor Karina.

Ik had het er net nog over; de leren broek. Deze herfst zie je hem heel vaak en ik vind het toch net even wat leuker dan een simpele zwarte broek. Deze vind ik heel leuk gecombineerd met de peplum trui. Zelf heb ik nog geen peplum trui in de winkels gezien, maar als ik er een zie weet ik wel zeker dat ik hem even ga passen. De outfit is heel vrouwelijk maar tegelijkertijd toch ook weer heel stoer. De peplum maakt het schattig, en de leren broek maakt het stoer. Hele leuke combinatie. Die killer heels zou ik niet heel snel naar school aan doen maar met kerst kan het wel, haha.

AfbeeldingDoor Carolina.

Zelf ben ik niet echt een rokjes meisje, maar als ik dit zie word ik helemaal enthousiast. Ik vind dit heel erg tof staan! Door de warme panty, de sjaal en de trui is deze outfit makkelijk te dragen in de winter. De kleurencombinatie vind ik ook super leuk. Ja, misschien dat ik toch maar meer rokjes moet gaan dragen want het staat heel erg schattig…

Dit waren een paar van mijn favorieten die ik langs zag komen op Lookbook. De winter kan je dus wel stijlvol doorkomen inplaats van elke dag een grote trui en een spijkerbroek. Misschien hebben jullie ook nog wat inspiratie op kunnen doen uit deze oufits. Je kan altijd nog op de lookbooks kijken van de meiden waar ik deze heb gezien. Ze hebben allemaal stuk voor stuk leuke outfits en zijn allemaal heel inspirerend! Ik ben er nu dus achter dat ik meer rokjes moet gaan dragen, een peplum trui moet kopen en ik wil ook nog echt zo’n bordeaux rode leren broek!

Wat is jullie favoriet van allemaal?

Geef een reactie

