MY MONTH IN PICTURES – NOVEMBER 2013 #1

Afbeelding

Mijn eerste month in pictures. De meeste zijn gelijk weer van eten, echt typisch Léonie. Maar ik heb een reden! Ik ben net klaar met twee weken tentamens, en dat vind ik altijd wel een goed ‘excuus’ om te eten. Ik moet mezelf tijdens een tentamenweek verwennen, anders lukt het echt niet.

Daarom kocht ik gelijk de eerste dag starbucks en een lekker mokka gebakje! Ik vind het zo jammer dat we hier geen echte starbucks in het dorp hebben. Nu moet ik het dus maar doen met de supermarkt starbucks, maar ik klaag niet hoor! Ik vind het heerlijk.

Afbeelding

Diezelfde avond nog ging ik in bad. Tijdens tentamens heb ik echt een hele foute houding, dus heb die avond altijd zo’n last van mijn rug. Na twee weken alleen maar schrijven ben ik dan ook echt toe aan een bad. Heerlijk ontspannen met mijn nep kaarsjes!

Afbeelding

Hier hou ik dus echt niet van he. Als ik mijn fiets pak doe ik altijd heel voorzichtig. Als ik dan een keer een fiets omstoot zet ik hem weer netjes overeind. Daarom kan ik er absoluut niet tegen als mensen dat niet doen. Misschien ben ik te lief hoor, maar ik vind dit gewoon asociaal…

Afbeelding

 Na mijn allerallerlaatste tentamen ging ik met wat meiden van m’n projectgroepje in Leiden wat drinken en eten. Ik had een latte macchiato en een heerlijk appeltaartje. Dit is echt de lekkerste appeltaart die ik ooit heb gehad. Misschien omdat er veel kaneel in zat. Deed me echt denken aan winter!

Afbeelding

Wat minder leuk nieuws. Vorige week kregen we een telefoontje dat mijn opa plotseling was overleden dus deze week hadden we de begravenis. Ik vind dit een prachtige roos, dus ik moest er wel een foto van maken. Stiekem ben ik wel echt heel blij met de iPhone 5 camera. De foto’s zijn zo scherp!

Geef een reactie

