MIJN LIEFDE VOOR FOTOGRAFIE

Afbeelding

Ik ben sinds mijn 16e helemaal verslaafd aan fotografie. Toen ik 15 was keek ik elke dag op flickr en was helemaal verliefd op de foto’s die ik voorbij zag komen. Ik wist dus gelijk wat ik voor mijn verjaardag moest vragen; een Canon!

Op vakantie maak ik heeeel veel foto’s, omdat ik de omgeving totaal niet ken. Ik vind het dan geweldig om de cultuur vast te leggen, zoals oude gebouwtjes. Maar ook gewoon als ik me verveel op het strand.

Afbeelding

 Deze foto is op een strand in Griekenland gemaakt. Mijn hele familie lag in zee, maar ik was ziek. Ik zat daar dus maar een beetje op het strand met mijn camera. Just gives me something, en ik maak er wel een foto van. Eerst alle stenen opstapelen maar vind het resultaat stiekem toch wel heel leuk. Deze foto is ook al een tijdje de achtergrond van m’n telefoon.

Afbeelding

Omdat ik in het buitenland woonde maakte mijn beste vriendin & ik altijd foto’s als ik weer eens in Nederland was. Zoals deze. We liepen naar een plekje waar we foto’s zouden gaan maken, en toen zag ik dit prachtige lichtinval en moest er een foto van maken. Heel veel mensen zouden zo’n foto weggooien omdat je het gezicht totaal niet ziet. Ik vind hem mooi omdat je zowat de warmte van de zon voelt.

Afbeelding

Dit is dan ook weer zo’n foto op het strand. Deze moest ik natuurlijk wel 1000x opnieuw maken omdat de zee gewoon zijn eigen ding doet.

Afbeelding

Ik hoor vaak dat deze foto zo in een travel magazine kan. Dit was een afgelegen steegje in Griekenland. Op het moment dat ik deze foto maakte was ik ook de enige in het steegje. Ik heb geluk gehad, want echt 2 seconden nadat ik deze foto had gemaakt kwam er een gillend Duits kind het steegje in rennen. En toen vlogen de duiven weg.

Waar zijn jullie gek op?

One thought on “MIJN LIEFDE VOOR FOTOGRAFIE

  1. Ik herken mezelf er echt helemaal in! Ik vind het echt heerlijk om foto’s te maken en was ook sinds mijn 16e in de ban van een ‘spiegelreflex camera’ die ik elke keer weer op mijn verlanglijstje zette! Ik ben er nog steeds helemaal blij mee.

Geef een reactie

